مش چیست؟

امروزه ، با تنوع در صنعت چاپ و محصولات چاپی ، لازم است قبل از انتخاب مواد مورد نیاز برای فضای تبلیغاتی خود ، درباره محصولات چاپی اطلاعات داشته باشیم ، اگرچه اکثر این محصولات را در طول روز در شهر از نزدیک لمس می کنیم. باز هم ، به دلیل کاربرد این محصول ، لازم است که ذهن خود را برای تصمیم گیری درست بالا ببریم. مش یکی از این محصولات چاپی است که متعلق به خانواده چسب ها یا وینیل ها است و بنابراین ، می‌دانیم که این محصول مانند چسب ها دارای پشت چسبنده است. خدمات چاپ استیکر با کیفیت را در مجموعه طراحان سام خواهید داشت.

برنامه مش:

مش محصولی است که به دلیل تخلخل مواد اولیه ، در فضاهایی استفاده می شود که اگرچه نور خورشید را به طور کامل نمی پوشاند ، اما تا حد زیادی اشعه خورشید را مسدود کرده و مقدار کمی از نور را به فضا منتقل می کند. درست است که هنگام نصب این محصول در فضای تبلیغاتی ما ، اگر نور داخلی کمتر از فضای بیرونی باشد ، دید به فضا بسیار کمتر خواهد بود.

لایت باکس خدمت دیگر در مجموعه طراحان سام است.

محل نصب:

همانطور که در توضیحات قبلی مش توضیح دادیم ، این محصول عموماً روی شیشه به عنوان دیمر و نمای داخلی استفاده می شود ، اگرچه گاهی برای زیبایی و ظاهر خاص این محصول ، این محصول روی اجسام غیر شیشه ای نیز نصب می شود. به قبل از ظهور مش در صنعت چاپ ، ما از چسب های شفاف استفاده می کردیم تا بینایی داخلی ما کور نشود ، که به دلیل شفافیت آن ، دید داخلی ما را کاملاً باز می کند و طراحی ما در اکثر موارد از وضوح مورد نظر مشتری برخوردار نبود. موارد اگر در این زمان سوال شما این است که این محصول به هر نحوی پیاده سازی شده است ، پیشنهاد می کنیم این محصول را روی پنجره اتوبوس های شرکت واحد یا مترو پیاده سازی کنید.

با چاپ دیجیتال آشنا شوید:

https://penzu.com/public/d20756df